Díky praxi v realitním businessu jsem pochopila rozdíl v reakcích potenciálních kupujících na nemovitosti, kde byl zrealizovaný Home Staging.
Již po zveřejnění inzerce je odezva na tyto nemovitosti vyšší.
Nemovitost, kde proběhl Home Staging se vždy prodala rychleji a za vyšší cenu. Proto jsem se rozhodla začít tuto službu realizovat nejen v nemovitostech z naší vlastní nabídky.
Ing. Veronika Urbanová
Mám dlouholetou praxi v oblasti obchodu a marketingu se zaměřením na designové značky z různých oblastí, např. motocykly Triumph Motorcycles nebo designové kuchyňské doplňky zastupované společností Potten & Pannen – Staněk. Aktuálně pracuji jako realitní makléřka. Tato práce mě naplňuje a mohu při ní uplatnit zkušenosti z obchodu i marketingu. První kontakt s nemovitostí mají budoucí kupující prostřednictvím fotografií a videa. A stejně jako při setkání s lidmi hraje právě první dojem klíčovou roli a motivuje k prohlídce nemovitosti. Pokud je v dané lokalitě na výběr více podobných nemovitostí, výrazně vyšší šanci mají ty, jejichž prezentace je profesionální. Rozhodla jsem se naučit se o přípravě nemovitostí na prodej co nejvíce a absolvovala jsem na Ambience Akademii nejprve kurz „Základy Home Stagingu“. Na něj jsem u paní Jitky Kobzové navázala e-learningovým kurzem pro profesionální Home Stagery. Mým cílem je poskytovat služby Home Stagera na té nejvyšší úrovni. Aktuálně svým klientům mohu nabídnout i služby interiérového designéra. Vybrané ukázky mé práce najdete v Referencích.